Facebook YouTube
 
 
Invat usor sa scriu si sa socotesc!
 
NumLit este un Set pentru susținerea Educației Armonioase Integrate. Unicat mondial, produsele NumLit sunt atent proiectate și executate pentru a crea copiilor plăcerea de a învata prin Joc și dascălilor ușurința în munca de catedră.
 
Filosofia NumLit
Platon considera ca numerele sunt cauza armoniei Universale si il numeste fericit pe acela care intelege Numerele din punct de vedere spiritual, si percepe forta lor. Numerologia a intrat in sistemele filozofice, a fost acceptata de Parintii crestini Timpurii si constituie o parte importanta a multor filosofii ezoterice. Numarul se exprima prin cuvant si determina forta acestuia. Cuvantul este exponentul gandului si, prin aceasta, al fortei Creatoare. Alaturarea intre Numere si Litere (NumLit) constituie esenta unui proces de generare a unei noi metode didactice ce are drept scop memorarea logica involuntara la copii de 3-9 ani.
 
Învățarea armonioasă presupune unirea tuturor receptorilor copilului, mărirea suprafețelor corticale implicate în procesul de învațare, în scopul de a simplifica percepția și, totodată, de a amplifica analiza și întelegerea ! Unirea simțurilor în senzația de plăcere și emiterea de endorfine generează puntea de legatură  în transformarea procesului de învățare în joc, realizând astfel o învățare logică, făra efort și cu o sedimentare excelentă : Memorarea Logică Involuntară.
 
EAI este conceptul care ii propune profesorului, dar și părintelui, să înțeleagă că jocul poate fi el însuși un bun prilej de a învăța. EAI dezvoltă cognitiv prin procesul de memorare ușoara de lungă durată, involuntară - prin joc. Prin joc (voluntar) descoperă (involuntar) cunoștiinte ample și percepte care le vor lărgi orizontul de înțelegere și capacitatea de analiza. Materialele sunt special gândite astfel incât, prin folosire, să creeze puntea de legatura între cele 2 emisfere cerebrale și, astfel, să permită amplificarea procesului de înțelegere – descoperire și memorare având la bază procesele cognitive descrise anterior.
 

De  ce  NumLit ?

 

NumLit este o excelentă metodă de dezvoltare cognitivă a rapoartelor de comunicare, înţelegere şi interelaţionare între emisferele cerebrale. Baza teoretică şi de învăţare, asimilată emisferei stângi, este susţinută de informaţiile asimilate de emisfera dreaptă: culori, imagini, forme grafice, dar si de alte forme perceptuale - calitatea materialelor, inovativitatea acestora. Astfel, prin transfer de informaţie, procesul de învăţare devine facil, rapid, corect, de durată.

Rezultate:

  1. Copilul învaţă fără să obosească
  2. Copilul reţine informaţia uşor, repede, corect
  3. Părintele observă imediat deprinderile copilului corectând/dezvoltând cunoştinţele acestuia
  4. Nivelul de însuşire este mai profund
  5. Se dezvoltă inteligenţe multiple
  6. Se evaluează imediat răspunsul
  7. Se schimbă perceptia asupra modului de  învăţare (prin joc)
  8. Comunicare şi interrelaţionare

NumLit este un conceput interdisciplinar, destinat uzului individual sau de echipă. 

 

Conceptul EAI propus de NumLit porneşte de la asocierea literelor alfabetului cu numarul corespondent poziţiei acestora în alfabet. Realizat în premieră mondială de către NumLit, acest concept de asociere, de reprezentare grafică şi implicare a deprinderilor de lucru poate fi asimilat ca o nouă metodă pe predare integrată armonioasă, interdisciplinară și transdisciplinară.

Întregul concept este adaptat la programa şcolară aprobată prin Ordinul de Ministru nr. 3418/19.03.2013 pentru învăţământul primar şi cu curriculum pentru învăţământul preşcolar.

 

Educația Armonioasă Integrată urmărește să dezvolte prin joc:

NumLit este un concept novator care se bazează pe folosirea eficientă a resurselor cerebrale, îmbunătăţind procesul de cogniţie şi de memorare.

Moto-ul acestui concept este: 

Învăț usor să scriu și să socotesc!

Rezultatele Expunerii Copilului la NUMLIT

a. Copilul învaţă fără să obosească
b. Copilul reţine informaţia uşor, repede, corect
c. Părintele observă imediat deprinderile copilului corectând/dezvoltând cunoştinţele acestuia
d. Nivelul de însuşire este mai profund
e. Se dezvoltă inteligenţe multiple
f. Se evaluează imediat răspunsul
g. Se schimbă perceptia asupra modului de învăţare (prin joc)
h. Comunicare şi interrelaţionare

Brasov

+ 0724 61 71 28 Comenzi
+40 721 10 10 20 Metoda didactica

fix@printings.ro